آیت‌الله شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ولایتمداری و صراحت آیت‎الله هاشمی شاهرودی در وقایع سال ۸۸ مثال‌زدنی بود

صراحت آیت‎الله هاشمی شاهرودی در زمان فتنه سال ۸۸ مثال‌زدنی بودعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صراحت آیت‌الله شاهرودی در وقایع سال ۸۸ و مخالفتش با این مسئله را مثال زدنی خواند.
 
آیت‌الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مواضع آیت الله شاهرودی در وقایع سال ۸۸ گفت: مرحوم آیت الله شاهرودی فردی بودند که در شرایط حساس موضع‌گیری داشتند و ولایتمداری و استکبار ستیز بودن در او مشهود بود.
 
وی ادامه داد:  وقتی در شورای نگهبان، قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار بودند، این ویژگی‌ها در او مشخص بود و در برهه‌های حساسی که مصاحبه و سخنرانی می‌کردند، طرفداریشان از رهبری و اسلام ناب  حقیقتی ملموس بود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد برخی خواص بی‌بصیرت در  وقایع سال ۸۸ افزود: بر خلاف برخی از شخصیت‌ها که در زمان فتنه متاسفانه موضع‌گیری نکرده و سکوت اختیار کردند و برداشت مردم از سکوت آنان رضایت بود در حالی که این افراد باید در آن برهه حساس موضع‌گیری صریح می‌کردند اما اقدامی انجام ندادند.
 
آیت‌الله شبستری ادامه داد: فتنه‌ای که هم براندازی خارجی و هم توطئه داخلی در آن مشهود بود و این مسئله در تاریخ و خاطرات مردم به خوبی مانده است که چه کسانی سریعا موضع‎گیری کردند و چه کسانی موضع‎گیری نکرده اند و یا ساکت شدند و یا حمایت کردند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صراحت آیت‌الله شاهرودی در وقایع سال ۸۸ و مخالفتش با این مسئله را مثال زدنی خواند و اظهار کرد: آیت‎الله شاهرودی در زمان فتنه صریح مواضع خود را اعلام کردند، می‌توان همین را یک امتیاز برای این فقیه به حساب آورد که او شخصیتی ولایتمدار و از هر جهت پیرو امام و رهبری بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۷
ايشان قدرشناس بودند در برابر اعتماد رهبری
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۵۶ ۰۷ دی ۱۳۹۷
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۷
خداوند رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۷
خداوند رحمتش کند
آخرین اخبار