نماینده مردم کرمانشاه:

مردم در مناطق زلزله‌زده یادگاران دفاع مقدس و مرزداران غیور هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رعایت قوانین ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: قوانین ساخت و ساز باید به صورت صددرصدی اجرا شود.

مردم در مناطق زلزله‌زده یادگاران دفاع مقدس و مرزداران غیور هستندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  احمد صفری با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق زلزله‌زده و تاکید ایشان مبنی بر اینکه تهدید زلزله به فرصت تبدیل شود، گفت: بر همین اساس استاندار کرمانشاه به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند و به حق از زلزله فرصت ساختند.

وی  بیان کرد: در استان کرمانشاه با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد باید به ساخت و سازها نظارت بیشتری داشت و آنچه مربوط به نظام مهندسی قوانین ساخت و ساز است باید به صورت صددرصد انجام شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانطور که در مناطق زلزله‌زده ساخت وسازها با دقت انجام می‌شود و در زلزله اخیر هم دیدیم که خسارت جانی آنچنانی نداشتیم و خسارت تنها مالی بوده است و این امر برای استان نکته مثبتی بود که از حادثه زلزله درس گرفتیم.

وی اظهار داشت: مردم در مناطق زلزله‌زده یادگاران دفاع مقدس و مرزداران غیور هستند و هر زمانی نظام به وجود آنها نیاز داشته است بدون هیچ چشمداشتی به میدان آمده‌اند هر کدام از مردم در این مناطق ایثارگر هستند.

انتهای پیام/ز

باید بر ساخت و سازها نظارت بیشتری داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار