لغو محدودیت ترافیکی جاده کندوان

جاده کندوان به دلیل بارش خفیف برف و نبود ترافیک ساعت ۱۷ امروز یکطرفه نشد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه قرار بود رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز یک طرفه شود، گفت: به دلیل روان بودن ترافیک در مسیر کندوان، این محدودیت ترافیکی لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در جاده البرز به سمت چالوس گزارش شده است، گفت: به دلیل آمد وشد روان رانندگان عبوری، تردد در جاده مرزن آباد به کرج در جریان است.

وی افزود: هم اکنون ارتفاعات و دهانه شمالی تونل کندوان با بارش خفیف برف سفید پوش شده است و رانندگان در هنگام عبور و مرور در این مسیر تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از کرج به مرزن آباد و از مرزن آباد به کرج با لغو محدودیت ترافیکی برقرار است.

وی افزود: رانندگان در هنگام مواجه شدن با حجم زیادی از خودرو‌ها در جاده‌های چالوس به نکات ایمنی و دستورات ماموران پلیس راه مستقر در این مسیر‌ها توجه کنند تا سفر ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف در ارتفاعات چالوس پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را بررسی کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار