هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

تداوم صدرنشینی حفاری و پیروزی پرگل فوتسالیست‌های نامی نو در اصفهان

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی پیگیری شد که تیم شرکت ملی حفاری با پیروزی در این هفته به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

تداوم صدرنشینی حفاری و پیروزی پرگل نامی نو در اصفهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد که در ۵ مسابقه برگزار شده‌ی این هفته تیم‌های دختران کویر مس، نامی نو اصفهان، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری و شهرداری رشت به پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

این هفته هم در فوتبال و هم در فوتسال بانوان شاهد رویارویی تیم‌های استان کرمان با هم بودیم. در فوتسال تیم مس رفسنجان در خانه به مصاف تیم کرمانی دختران کویر رفت و در این مسابقه با حساب یک بر ۲ تن به شکست داد تا هفته بیستم را با شکست پشت سر بگذارد.

تیم صدرنشین شرکت ملی حفاری در هفته بیستم به یک پیروزی دیگر دست پیدا کرد تا بتواند به روند صدرنشینی خود ادامه دهد. بازیکنان حفاری این هفته با حساب ۵ بر یک موفق شدند تیم هیات خراسان را از پیش رو بردارند و در جایگاه اول جدول رده بندی باقی بمانند.

تیم شهرداری رشت نیز این هفته در یک بازی خارج از خانه به پیروزی دست یافت. رشتی‌ها در فرخ شهر اصفهان با حساب ۸ بر ۵ این تیم را شکست داده و سه امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

تیم نامی نو اصفهان این هفته در خانه پذیرای تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود و در این مسابقه توانست ۸ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند همچنان نزدیک‌ترین رقیب حفاری برای رسیدن به صدر جدول باشد.

**نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان:

  • مس رفسنجان یک_ دختران کویر مس کرمان ۲
  • نامی نو اصفهان ۸ _. پویندگان صنعت فجر شیراز ۲
  • استقلال ساری صفر _. پالایش نفت آبادان ۳
  • شرکت ملی حفاری ۵ _. هیات فوتبال خراسان رضوی یک
  • دریژنو فرخ شهر ۵ _. شهرداری رشت ۸

انتهای پیام/

در هفته بیستم لیگ فوتسال بانوان چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار