نوراللهی: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کی‌روش را بدهم/ با اتحاد و همدلی قهرمان جام ملت‌ها می‌شویم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جواب اعتماد کارلوس کی‌روش را بدهم.

امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کی‌روش را بدهم/ با اتحاد و همدلی قهرمان جام ملت‌ها می‌شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین ملی پوشان گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی تیم انجام می‌شود. این هفته یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی قطر داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد و به هماهنگی بیشتری برسیم.

او تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جواب اعتماد کارلوس کی‌روش را بدهم. انگیزه دارم و تمرینات زیادی هم انجام داده‌ام. حتی اگر بتوانم یک دقیقه برای تیم ملی مثمر ثمر باشم تلاش می‌کنم.

بازیکن تیم ملی گفت: پیراهن شماره ۶ متعلق به بزرگانی مثل کریم باقری بوده که مربی خودم است. جواد نکونام هم این پیراهن را پوشیده و سعید عزت‌اللهی که متأسفانه مصدوم شد. دوست داشتم او در کنارمان باشد. تلاش می‌کنم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

نوراللهی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. کار در جام ملت‌های آسیا در مراحل بالاتر سخت و دشوار است که امیدوارم با اتحاد و همدلی که در تیم داریم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.


بیشتر بخوانید:

خوشحالی رسانه خارجی از مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران!

کُری خوانی ملی پوشان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی/ کی‌روش یک خبرنگار را تهدید کرد

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

آزمون در تمرین شرکت نکرد/ قلی زاده و جهانبخش اختصاصی تمرین کردند + تصاویر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار