باقیماندن امیدهای شاهد برای بقا در دسته یک فوتسال

فوتسالیست‌های شاهد، ایرالکو اراک را قربانی کردند.

باقیماندن امیدهای شاهد برای بقا در دسته یک فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ امروز یک بازی به میزبانی سالن ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد و تیم شاهد با نتیجه نزدیک ۴-۳ میهمانش ایرالکو اراک را شکست داد.

فقیه سرپرست تیم شاهد پس از این بازی گفت: در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای ما داشت، بازیکنان تمام توان خود را به کار بستند و خدارو شکر می‌کنیم که دست پر بیرون آمدیم.

وی افزود: ایرالکو اراک شرایط را برای ما سخت کرد، اما کادرفنی با تدابیر تاکتیکی که اندیشیده بود موفق به کسب برد این مسابقه شدیم و در هفته‌های پایانی باید برای کسب امتیاز و بقا در لیگ بجنگیم.

با این برد شاهد شیراز با ۱۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه دوم رقابت‌ها قرار گرفت و در هفته پانزدهم جمعه ۱۴ دی ماه میهمان رعد پدافند اصفهان خواهد بود.

از همین گروه مقاومت عباس نژاد اقلید در ادامه نتایج ضعیف خود، ۴-۳ مغلوب مقاومت تهران شد و با همان ۱۲ امتیاز و تفاضل کل بهتر در رده ششم جای گرفت.

تیم صدرا شیراز دیگر نماینده فارس هم از گروه نخست مقابل الماس شهر قم ۴-۳ نتیجه را واگذار کرد و در انتهای جدول رده بندی باقیماند.

تیم‌های مقاومت عباس نژاد اقلید و صدرا شیراز در هفته پانزدهم به ترتیب رودرروی شهرداری قزوین و هلبکس رضوی مشهد قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/م

یک برد و دو شکست نمایندگان فارس در دسته یک فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار