شهادت یک جوان فلسطینی در غزه

یک جوان فلسطینی در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، کرم فیاض، جوان بیست و شش ساله فلسطینی که امروز در شرق خان یونس زخمی شده بود به شهادت رسید.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرده است در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چهلمین راهپیمایی حق بازگشت غزه  ۶  تن زخمی شدند.

در همین ارتباط جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های بازگشت با وجود همه دشواری‌ها، نشانه اتحاد و انسجام ملت در مقابله با محاصره غزه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های بازگشت با وجود همه تهدید‌های رژیم اشغالگر اسرائیل، نشانه اعتماد مردم به مقاومت است.

شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه یکشنبه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های ادامه جنایت‌هایش علیه فلسطینی‌ها در راهپیمایی بازگشت هشدار داده بودند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در راهپیمایی بازگشت جمعه گذشته نیز دست کم چهار فلسطینی در حمله نظامیان اسرائیلی شهید و ۳۹ تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد از اواخر ماه مارس گذشته و با شروع راهپیمایی‌های هفتگی فلسطینی‌ها در اطراف مرز‌های غزه با رژیم صهیونیستی بیش از ۲۲۰ فلسطینی شهید شدند.

فلسطینی‌ها با شرکت در راهپیمایی‌های بازگشت بر لغو محاصره نوار غزه و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار