پرداخت ۲۷ میلیارد ریال وام اشتغال مددجویی در مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۱۴۰ نفر از مددجویان و سرپرستان خانوار تحت پوشش زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه توسعه کارآفرینی و کسب و کار‌های خرد و کوچک، گام موثری در توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد است، ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدمات و مشاغل خانگی اجرا شده است.

وی با اشاره به کمک‌های مردم خیّر و نیکوکار به کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: امسال ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال از طریق صندوق کمک‌های نقدی جمع آوری شده است که صرف نیازمندان، بیماران صعب العلاج، خانواده ایتام و فقرای زیرپوشش این نهاد می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه چهار هزار و ۱۲۵ صندوق صدقات در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: امسال همچنین ۶۶ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به صورت کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام (ره) مهاباد اهدا و در کمک به مردم نیازمند و سایر برنامه‌های این کمیته هزینه شده است.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

۲۷ میلیارد ریال وام اشتغال مددجویی در مهاباد پرداخت شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.