یک پرسپولیسی وارث جواد نکونام شد

پیراهن شماره ۶ نکونام در تیم ملی فوتبال ایران به احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس تهران رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

در فهرست اعلام شده ایران برای حضور در جام ملت ها، احمدنوراللهی پیراهن شماره ۶ را برتن می‌کند تا در کنار امید ابراهیمی، روزبه چشمی، احسان حاج صفی و وحید امیری در پست هافبک دفاعی حضور داشته باشد. این پیراهن در سال‌های گذشته بر تن جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی بوده که دارای رکورد بیشترین بازی ملی است و پس از آن سعید عزت اللهی این پیراهن را برتن کرد، اما مصدومیت باعث شد تا او از جمع ۲۳ بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال ایران خط بخورد.

نکونام در ۴ دوره قبل جام ملت‌ها پیراهن شماره ۶ را پوشید و بازی‌های درخشانی انجام داد، اما در مسابقات ۲۰۱۹ امارات قرار است نوراللهی ستاره جوان و جنگنده پرسپولیس این پیراهن را برتن کند. نوراللهی ۲۵ ساله در پرسپولیس پیراهن شماره ۸ را برتن می‌کند و پس از بازی‌های درخشانی که همراه با سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، به تیم ملی دعوت شد و با توجه به مصدومیت سعید عزت اللهی (ردینگ انگلیس) و علی کریمی (استقلال تهران) توانست به جمع ۲۳ بازیکن نهایی راه یابد.

گفتنی است محمدحسین کنعانی زادگان دیگر بازیکن جدید تیم ملی هم قرار است در جام ملت‌ها پیراهن ۱۳ را بپوشد. شاگردان کی روش در نخستین مسابقه خود در جام ملت های آسیا، ۱۷ دی ماه باید با یمن دیدار کنند.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال کشورمان پا به توپ شدند

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

ستاره سرخ پوش مدیر باشگاه را تهدید به جدایی کرد


انتهای پیام/

پیراهن شماره 6 تیم ملی فوتبال ایران به نوراللهی رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
كي اين پارتي بازيها دست از سر اين مملكت بر خواهد داشت خدا ميدونه ، مگر سيد حسين حسيني از بقيه دروازه بانها كمتربود واقعا چه راحت كسي رو قرباني ميكنند و كسي ديگر رو براي اينكه پدرش سوابقي دارد اين گونه بزرگ. هي،،،،،،،،،
آخرین اخبار