صف های طولانی نفت این روزها در گناوه

با سرد شدن هوای این روز‌های شهرستان گناوه، صف‌های طولانی نفت باعث گله مندی شهروندان شده است؛ صف‌هایی که گاه از ساعت سه بامداد مقابل جایگاه توزیع نفت سفید تشکیل می‌شود.

صف های طولانی نفت این روزها در گناوهخانمی که از یکی از روستاهای اطراف گناوه برای دریافت نفت آمده بود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: ساعت چهار صبح به در جایگاه آمده‌ام, با توجه به سردی هوا و نبود امکانات در جایگاه تا شروع توزیع نفت، ساعات سختی را در سرمای صبحگاهی گذرانده‌ام.

یکی دیگر از کسانی که در صف ایستاده و او نیز از روستا‌های اطراف گناوه آمده بود، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: کرایه نشین هستم و وضعیت مالی چندان خوبی ندارم، با توجه به داشتن پدر بیمار باید که به صورت شبانه روزی از سیستم گرمایشی استفاده ‌کند سهمیه ۲۰ لیتر برای هر نفر کفاف نمی‌دهد و خانواده را دچار مشکل کرده است.

بسیاری از کسانی که در صف نفت سفید بودند از ساعات اولیه صبح از روستا‌های اطراف آمده بودند و اغلب خواستار توزیع دوباره نفت سفید در روستا‌های خود بودند.

با توجه به سرد شدن این روز‌ها می‌طلبد مسئولان فکری اساسی برای خانواده‌های کم در آمد شهری و روستایی کنند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/م

مشکلات توزیع نفت سفید در گناوه

برچسب ها: گاز ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.