تاریخ پر افتخار قزوین در مبارزه با رژیم پهلوی

استاد حوزه علمیه قم گفت:مردم قزوین در مبارزه با رژیم طاغوت کارنامه پر افتخاری دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام پناهیان از استادان حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مسجد امام خمینی قزوین برگزار شد گفت: مردم قزوین از دیرباز مردمی دیندار بودند و درمبارزه با طاغوت افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارنداز مقاومت در برابر حکومت قلدرمآب رضا شاه پهلوی تا حماسه‌ای که مردم قزوین در روز ۶ و ۷ دی ماه ۵۷ آفریدند.

این استاد حوزه علمیه افزود: باید از گذشته پرافتخار خود درس بگیریم و آن را سرمایه‌ای برای پیشرفت قرار دهیم.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه در تمام امور باید به خدا توکل کردگفت: جامعه‌ای که بگوید تا من کدخدا را نبینم مشکلم حل نمی‌شود خدا در پاسخ می‌گوید من روزیت را براساس همان کدخدا می‌بندم.

این استاد حوزه ادامه داد: اگر می‌بینیم مردم یمن بعد از گذشت ۴ سال از جنگ با سعودی ها، آن هم با دست‌های خالی به پیروزی رسیده‌اند دلیل این است که به جای کدخا به خداوند متعال توکل کردند.

مردم شهر الوند هم در مراسمی فراسیدن روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفان هم در مراسم گرامیداشت ۹ دی در الوند گفت: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بر ولایت بنا شده است و هرکس از راه منحرف شود مردم جلوی آن می‌ایستند.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی از روز‌های ماندگار و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است افزود: فتنه ۸۸ با بصیرت مردم و درایت رهبر معظم انقلاب خاموش شد.

انتهای پیام/

مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد امام خمینی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.