مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

تمام محورهای ایلام باز و تردد در آنها جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی در استان، هیچ مشکلی در سطح راه‌های استان بوجود نیامده و تمام راه‌ها باز است.

تمام راه‌های ایلام باز و تردد در آنها جریان دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در پی بارندگی های شدید روز گذشته در استان برخی محورها از جمله محور مواصلاتی ملکشاهی - میمه دچار رانش زمین شد که با وجود اینکه این مسیر یک جاده فرعی کم تردد بود با کمک راهداران بازگشایی شد.

وی از استقرار راهداران در جاده های استان در قالب طرح زمستانی خبر داد و افزود: 320 راهدار در قالب 34 گروه با بیش از 220 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان اجرای طرح زمستانی را بر عهده دارند.

دلخوه اضافه کرد: ماموران راهداری در تمام مسیرها مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و مدیریت کنند تا سانحه ای برای رانندگان ایجاد نشود.

سرهنگ رضا همتی ‌زاده رییس پلیس راه ایلام نیز با بیان اینکه براثر نزولات جوی روز گذشته، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ رضا همتی ‌زاده گفت: بر اساس گزارش های دریافتی پدیده مه گرفتگی در برخی جاده های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان و لغزندگی این محورها شده است.

وی افزود: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است.

انتهای پیام/اس

 

وضعیت راه های استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.