نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی سد گرین از مطالبات ۶۰ساله مردم و کشاورزان نهاوندی خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در آستانه حماسه ۹دی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: شما خبرنگاران باید پیام رسان شادی و امید آفرینی برای جامعه باشید و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانید و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنید.

وی گفت: شما خبرنگاران باید نقص و عیب های ما را بگوید و نکات قوت و کارهای انجام شده را نیز بگویید تا با کمک این دو در کنار هم بتوانیم توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند را رقم بزنیم.

نماینده مردم نهاوند افزود: همه باید به دنبال ایجاد موج مثبت در جامعه باشیم و از همه توان و ظرفیتمان برای بهبود زندگی مردم استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: ۹دی حماسه ای بزرگ و تاریخی برای ملت ایران و یاس و ناامیدی ب ای دشمنان ملت ایران بود و در تاریخ ماندگار شد و هرسال باید یاد این حماسه را گرامی داشت.

بهرام نیا به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند در مقایسه با دوران ستم شاهی اشاره کرد و افزود: احداث سد گرین که از مطالبات ۶۰ساله مردم و کشاورزان نهاوندی بود که عملیات اجرایی آن شروع شد و دیگر پروژه مهم شهرستان احداث و کلنگ زنی کارخانه قند و شکر ۵هزار تنی نهاوند بوده که به لطف جوانان انقلابی و بخش خصوصی در حال انجام است.

نماینده مردم نهاوند گفت: احداث خط آهن و ایجاد ایستگاه در نزدیکی نهاوند و برطرف کردن مشکلات و حادثه خیز بودن جاده آورزمان کرمانشاه و ملایر بود که از محل اعتبارات ملی در حال انجام شدن است.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و افتتاح های پروژه های عمرانی  خوبی داریم ساخت فیلم مستند گروه انقلابی ابوذر نهاوند برپایی جشنواره ملی فیلم مردمی  عمار و افزایش دانشگاه و دانشکده در نهاونداز برنامه های شهرستان نهاوند است.

بهرام نیا اشاره ای هم به پروژه های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی نهاوند کرد و اظهار داشت: احداث دو استخر جدید برای دانش آموزان و جوانان و تکمیل مجموعه ورزشی بانوان و سالن های ورزشی در چندین روستا و حمایت از ورزشکاران از مهمترین برنامه های ورزشی برای ایجاد نشاط در بین جوانان می باشد.

 وی با اشاره به احداث ۵مدرسه جدید از محل اعتبارات بنیاد برکت در شهرستان نهاوند گفت:با کمک بنیاد مسکن در مدت ۳ سال ۵۰ روستا به صورت کامل بهسازی شدند.

نماینده مردم نهاوندگفت: عملیات اجرایی تصفیه خانه ۱۵ میلیارد تومانی نهاوند برای آبرسانی به ۳۰ روستای نهاوند از چند ماقبل شروع شده است که کمک خیلی خوبی به آب شرب سالم و بهداشتی روستاهاست.

انتهای پیام/س

احداث سد گرین نهاوند آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.