شکرنیا:

برگزاری مراسم گرامیداشت «روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مصلای امام خمینی ارومیه

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم گرامیداشت «روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مصلای امام خمینی ارومیه خبر داد.

محسن شکرنیا سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی امسال در آذربایجان غربی با شعار ۴۰ سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و با نگاه تبیینی، روشنگری و آگاهی بخشی به نسل جوان در سراسر استان برنامه ریزی شده است.
 
شکرنیا ادامه داد: فردا مراسم گرامیداشت «روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت» در ارومیه با شرکت مردم ولایتمدار در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار خواهد شد و در آن عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی برای شرکت کنندگان سخنرانی خواهد کرد.
 
وی اضافه کرد تلاش داریم تا با برپایی نشست‌های بصیرتی، همایش‌های علمی و معرفتی، برگزاری نشست‌های ادبی و شب شعر وبرنامه‌های گفتگو محور، این روشنگری عملیاتی شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» یک شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۷ در شهرستان‌های هفده گانه آذربایجان غربی، اضافه کرد: در این سری برنامه‌ها و مراسم‌ها به طور قطع حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
 

مراسم گرامیداشت نهم دی در آذربایجان غربی برگزار می شود

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.