ذوب آهن مهاجم خارجی جذب می‌کند/ احتمال جدایی یک بازیکن از جمع سبزپوشان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در صدد جذب یک مهاجم خارجی است تا تیمش را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران با امید نمازی و علیرضا منصوریان تنها موفق به کسب 13 امتیاز شد، اکنون در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و فاصله اش با قعر جدول (تیم فوتبال استقلال خوزستان) تنها 7 امتیاز است. پس از اینکه نمازی از ذوب جدا شد، منصوریان هدایت این تیم را برعهده گرفت اما در هفته های مربیگری سبزپوشان نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

ذوبی ها در صدد هستند تا در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم خارجی جذب کنند که به احتمال زیاد برزیلی است. همچنین  در فهرست خروج این تیم تنها نام یک بازیکن دیده می شود که قرار است به تیم دیگری بپیوندد. البته در روزهای گذشته قرارداد گابریل هرناندز با ذوب آهن به پایان رسید و این بازیکن از جمع سبزپوشان جدا شد تا تعداد خارجی های ذوب به یک نفر برسد.

همچنین در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیوستن محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم پدیده مشهد به ذوب آهن شنیده می شد که تاکنون این اتفاق رخ نداده و باید دید آیا این انتقال قطعی خواهد شد یا خیر؟

البته با توجه به مصدومیت شدید رحیم زهیوی و پارگی رباط صلیبی این بازیکن به احتمال زیاد تا پایان فصل خانه نشین است و ذوبی ها تلاش می کنند تا بازیکنانی را جایگزین او کنند.

هدایت ذوب آهن برعهده علیرضا منصوریان است و مدیریت سبزپوشان اصفهانی (لقب تیم ذوب آهن) تلاش می کنند تا با سرمربی سابق استقلالی ها از بحران خارج شوند. این تیم در چارچوب نخستین هفته دور برگشت باید با نساجی مازندران دیدار کند.


بيشتر بخوانيد:

حسینی: جایگاه ذوب آهن را در جدول لیگ برتر تغییر می‌دهیم

علیپور: مهم سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن بود که به آن رسیدیم

پرسپولیس تهران ۱ - ۰ ذوب آهن اصفهان / شجاع زدگی پرسپولیس در دومین هفته متوالی


انتهای پیام/

ذوبی ها یک بازیکن خارجی جذب می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار