وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

جزئیات توزیع سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی

شریعتمداری درباره جزئیات توزیع سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

جزئیات توزیع سبد کالا به بیمه‌شدگان تامین اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم معارفه وحید قبادی‌دانا به عنوان رئیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: مشکل افرادی که تاکنون سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی حل می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سبد‌های کالای ۲۰۰ هزار تومانی در اختیار کارمندان آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: این بسته حمایتی به اکثر کارمندان کشوری، لشکری و  بازنشستگان اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله سوم  توزیع بسته حمایتی قرار داشتند که منابع آن تامین شد و اکنون در حال واریز است.

شریعتمداری با بیان اینکه بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می‌رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان دارند، اظهار کرد: اطلاعات این بخش از جامعه از طریق بانک‌های اطلاعاتی و سازمان تامین اجتماعی جمع آوری می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اجرای این طرح ممکن است با خطاهای انسانی مواجه باشد، به همین دلیل افرادی که سبد کالا را دریافت نکرده‌اند می‌توانند به بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مشکلی در خصوص  تامین مالی بسته حمایتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بد نیست من ادن قانعی هستم شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ايران بو الان مسئول خريد بود
آخرین اخبار