اراذل نژادپرست انگلیسی خودرو خانواده مهاجر را آتش زدند +فیلم

ویدئویی از به آتش کشیدن خودروی یک خانواده مهاجر در شهر بیرمنگام انگلیس توسط اراذل و اوباش نژادپرست این شهر را مشاهده می‌کنید.

اراذل و اوباش انگلیسی در اقدامی نزادپرستانه خودرو خانواده‌ای مهاجر را به آتش کشیدند.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شهروندان در شهر بیرمنگام مشغول جشن گرفتن و اجرای مراسم‌های شب کریسمس بودند، چند خرابکار با یک شی‌ آتشین خودرو خانواده‌ای مهاجر که در خیابانی کنار منزلشان پارک بود را به آتش کشیدند.

تمامی اعمال اراذل و اوباشی که خودرو قرمزرنگ را آتش زدند، به وسیله دوربین‌های مداربسته ضبط شده ولی آن‌ها صورت‌های خود را پوشانده بودند. طبق آنچه در فیلم نمایان است، دو نفر این عمل خرابکارانه را انجام دادند ولی پلیس معتقد است افراد دیگری نیز با آن‌ها همراه بودند.

اختر پدر خانواده و صاحب خودرو به رسانه‌ها گفت: «با مشاهده خودرومان در آتش، دختر 10 ساله و پسر 14 ساله‌ام وحشت کردند و زمانی که ما متوجه موضوع شدیم، دیگر دیر شده بود زیرا قسمت زیادی از داخل کابین سوخته بود. از زمان این اتفاق همسر و کودکانمان هر لحظه در نگرانی و ترس هستند و من نیز بیشتر برای آن‌ها نگران هستم.

 در پی درخواست اختر برای رسیدگی به تهدیدات دائمی اراذل و اوباش، پلیس بارها به منزل او مراجعه کرد ولی در پاسخ به نگرانی‌های اختر گفت: «مأموران ما تا کسی آسیب نبیند و دچار حادثه نشود، نمی‌توانند تهدیدات را جدی بگیرند. همسر اختر نیز گفت: «من و فرزندانم بارها در خیابان تهدید شده‌ایم و به ما گفته‌اند شما را زنده‌زنده می‌سوزانیم و زندگی را برایتان به بدبختی تبدیل می‌کنیم.»

این پدر 44 ساله مدعی است: «خانواده من به عنوان خانواده‌ای مهاجر همواره با تهدید و بدرفتاری برخی از مردم انگلیس مواجه بودند ولی ما به جز زندگی آرام چیز دیگری از آن‌ها نمی‌خواهیم. در گذشته نیز به روش‌های گوناگون من و خانواده‌ام را ترسانده‌اند، برای مثال در ژانویه گذشته تعدادی فرد ناشناس موش‌های بزرگی را کشته و پس از قطعه‌قطعه کردن در باغچه منزل ما رها کردند.

اختر و خانواده‌اش هر روز با ترس و نگرانی از خواب بیدار می‌شوند و وقتی قصد ترک منزل را دارند، نمی‌دانند در هنگام بازگشت با چه صحنه‌ای مواجه خواهند شد. اختر و همسرش تنها امیدوارند پلیس با اراذل و اوباش برخوردی قاطع داشته باشد و همه مردم آن‌ها را به عنوان عضوی از جامعه بپذیرند.

در ادامه فیلم آتش زدن خودرو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: چاقوکشی اوباش انگلیس در روز روشن+ فیلم


انتهای پیام/

اقدام وحشتناک اراذل و اوباش انگلیسی در شب کریسمس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار