کتاب محور سعادت جامعه است

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کاشان گفت: کتاب محور سعادت جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب در همه ادیان و امت های گذشته مبنای عدالت، تعلیم، تربیت و تزکیه بوده است و در هر جامعه محور جامعه کتاب باشد، سعادتمند است.

وی با بیان اینکه سنت خداوند بر آن بوده است که تمامی پیامبران را با کتابی فرستاده است، ابراز داشت: جامعه بشری در صورتی به عدل و داد برمی گردد که به کتاب عمل کند اما منظور از کتاب هر کتابی نیست بلکه منظور کتابی بوده که شک و شبهه نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان از کتبی که در جهت ارتقاء فرهنگ جامعه به رشته تحریر درآمده است حمایت کنند، افزود: قیمت مادی این کتاب ها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم تنزل پیدا کند تا جوانان بتوانند در بحران حاکم بر دانشگاه و حوزه از آنها استفاده کنند.

نمازی با بیان اینکه باید آثار گذشتگان جمع آوری و چاپ شود، گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی امکان جمع آوری برخی کتب علما نبوده و امروزه ما تعداد کمی از کتاب های علما را در اختیار داریم.

شایان ذکر است سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از پنج تا یازده دیماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مصلای بقیه الله الاعظم برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید امام جمعه کاشان از نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.