انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان:

حماسه ۹ دی سبب تقویت گفتمان انقلاب اسلامی شد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حماسه ۹ دی را سبب تقویت و اقتدار گفتمان انقلاب اسلامی اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه ۹ دی سبب تقویت و اقتدار گفتمان انقلاب اسلامی شد و به جهانیان اثبات کرد ملت ایران در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد بوده و به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه‌ایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

در قسمتی از بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت حماسه ۹ دی آمده است: حماسه ۹ دی تقویت انسجام و وحدت ملی وپیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه گران نشان داد انقلاب اسلامی به رهبری، ولی فقیه زمان و اتکا به مولفه‌های درونی قادر است به مانند هشت سال دفاع مقدس، پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی برحذر دارد.

در این بیانیه آمده است: دستاورد حضور حماسه ملت جمهوری اسلامی در روز ۹ دی ماه سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان ودشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در جمهوری اسلامی اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ایی را خنثی کنند.

این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران در حماسه بزرگ ۹ دی ۸۸ نشان داد طراحی کودتای و جنگ تبیلغاتی و عملیاتی روانی نظام سلطه و صهیونیسم تاثیر در پایبندی مردم ایران به آرمان اصیل انقلاب اسلامی ندارد، حماسه نه دی توانست انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی را از توطئه خطرناک وپیچیده ایی ک. ازسوی کانون‌های فکری استکباری و رژیم صهیونیستی طراحی مدیرییت و هدایت میشد عبور دهد سرفصل جدیدی در روند انقلاب اسلامی واستحکام پیوند ملت و رهبری (_دامت برکاته) در نظام جمهوری اسلامی پدید آورد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار انقلاب اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس ورشادات‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای و هم چنین پیشرفت‌های دفاعی ایران از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است، در این عرصه دشمنان این مرز وبوم و فتنه گران در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت جمهوری اسلامی را منحرف کنند که با بصیرت ملت ورهبری مدبرانه رهبر انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها ترفند‌های این دشمنان بود که با بصیرت ملت شریف ایران در حماسه نه دی ۸۸ نقش برآب شد وحماسه نه دی را میتوان تزریق خونی دوباره به نهال انقلاب اسلامی دانست که با هدف احیای دوباره عاشورای حسینی به دست مردمی از جنس ایمان وبصیرت خلق شد.

یکی از محور‌هایی که باید در تبعین حماسه ماندگار تجمع بزرگ عاشورایان در یوم الله نهم دی ماه مورد توجه قرار گیرد بررسی آثار ارزشمند، برکات و دستاورد‌های فراوان و گوناگون این حماسه عاشورایی وانتقال آن به نسل‌های بعدی است.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه ۹ دی ماه ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته مهم داشت که دشمنان نظام و انقلاب لحظه ایی دست از دشمنی برنخواهند داشت، لذا باید بابصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها وموج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن، حضرت بقیه اله الاعظم بسپاریم.

 

انتهای پیام/پ

حماسه ۹ دی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار