بازگشایی راه ارتباطی ۱۳ روستای میاندوآب

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: راه ارتباطی ۱۳ روستای بخش باروق که به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علیرضا اشرف زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: از شب گذشته تا صبح امروز عوامل راهداری این اداره مشغول برفروبی و بازگشایی این راه‌های روستایی بودند.

وی اضافه کرد: تاکنون راه ارتباطی روستا‌های یاستی کند، لاله لو، اورتادرق، اربط سفلی، اربط علیا، قوری دره، پتک لو، ینگی کند، نخطالو، زاغه، آقکند، آت درسی و اولامچی به طول ٥٠ کیلومتر بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: تلاش برای بازگشایی مسیر روستای محمدقلی قشلاق به طول ١٦ کیلومتر با تلاش راهداران در حال انجام است و در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: صبح امروز نیز عملیات نمک پاشی به میزان ۱۱۰ تُن در محور‌های اصلی این شهرستان توسط گروه‌های راهداری اجرا شد.

بخش باروق میاندوآب از مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان به شمار می‌رود و با بارش برف سنگین، تردد در راه‌های ارتباطی آن با مشکل مواجه می‌شود.

منبع خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

راه ارتباطی ۱۳ روستای میاندوآب بازگشایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.