مانتری، قهرمان لیگ شطرنج استان فارس

فصل ۹۷ لیگ شطرنج استان فارس برترین‌های خود را شناخت.

مانتری، قهرمان لیگ شطرنج استان فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  جواهری رییس هیات شطرنج استان فارس گفت: رقابت‌های لیگ شطرنج استان پس از یازده دور به روش سوئیسی به پایان رسید و تیم مانتری به عنوان تیم قهرمان معرفی شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۴۸۱ شرکت کننده در قالب ۸۶ تیم برگزار که از این تعداد ۳۹۶ بازیکن آقا و ۸۵ بازیکن خانم حضور داشتند.

جواهری افزود: ۲۲۴ بازیکن ریتینگ دار استان در بین نفرات حاضر در رقابت‌ها حضور داشتند و همچنین ۱۲ تیم از شهرستان‌ها و بخش‌های استان در این مسابقات حضور بهم رسانده بودند.

رییس هیات شطرنج استان فارس بیان کرد: از نکات جالب این مسابقات قرار گرفتن رده‌های سنی مختلف در برابر یکدیگر بود که امیر علی ارشدی ۴ و ۵ ساله به عنوان خردسال‌ترین و عبدالرحمن کشمیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن رقابت‌ها معرفی گردیدند.

وی اضافه کرد: تیم مانتری قهرمان این فصل از لیگ شطرنج استان فارس متشکل از مهرابی، مظفری، مومنی، صفری اسکندری، برازجانی و مرادی می‌بایست خود را جهت حضور در لیگ کشوری آماده کنند و تیم‌های قائم مقامی و پاسارگاد هم موفق شدند رده‌های دوم و سوم مسابقات شطرنج فارس را از آن خود کنند.

طبق آئین نامه لیگ شطرنج فارس، ۱۶ تیم برتر این مسابقات طی روز‌های ۲۱ و ۲۸ دی ماه در تورنمنت جام حذفی استان مقابل هم قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/م

معرفی تیم‌های برتر لیگ شطرنج استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار