لزوم انتقال صنوف مزاحم شهری به شهرک قاضی خرم آباد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: صنوف مزاحم که باعث افزایش ترافیک و بروز مشکلات در مدیریت شهری خرم آباد شده اند باید به شهرک صنوف قاضی منتقل شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: صنوف مزاحم که باعث افزایش ترافیک و بروز مشکلات در مدیریت شهری خرم آباد شده اند باید به شهرک صنوف قاضی منتقل شوند.

گودرز امیری  اظهار داشت: یکی از مباحث موجود در تنظیم بازار نظم بخشیدن به واحد‌های صنفی است تا نظارت بر کار آنان براحتی صورت گیرد.
وی گفت: انتقال صنوف مزاحم در گذشته بر عهده شهرداری بود، اما اخیرا بر عهده امور مجامع صنفی گذاشته شده است که با همت سرمایه گذار بومی مجتمع مشاغل مزاحم در خرم آباد ایجاد شده و تاکنون بخشی از واحد‌های صنفی به این مکان منتقل و بخشی دیگر باید با همت مسئولین انتقال یابند.
وی بیان کرد: ایجاد شهرک صنوف قاضی کار بسیار خوب و ارزشمندی است و اکنون بخشی عمده کار برعهده ما است که باید صنوف را مجاب کنیم به این شهرک منتقل شوند.
امیری با اشاره به اینکه افرادی که به شهرک صنوف قاضی منتقل می‌شوند باید انتقال آن‌ها طبق قانون و ضابطه صورت گیرد. ادامه داد: صنوفی که تحت عنوان صنوف مزاحم تعریف شده اند باید به این شهرک منتقل شوند و خدماتی برای آن‌ها فراهم شود.
وی اضافه کرد: مصوبات این جلسه باید اجرایی شود و تا آخرین گام پای این تصمیمات خواهیم ایستاد، حتی ممکن است بدبینی‌ها و تنش‌هایی بوجود آید، اما باید این مصوبات اجرایی شود.
امیری گفت: اگر به فکر زیبایی شهر خرم آباد هستیم باید تصمیمات در خصوص شهرک صنوف را اجرایی کنیم البته بخشی از صنوف هم منتقل شده که کار ارزشمندی است.
وی اظهار داشت: میدان میوه و تره بار نیز با بدترین شرایط در مرکز شهر خرم آباد واقع شده که می‌توان آن را به شهرک انتقال یابد.
امیری دستگاه‌های نظارتی لرستان را از بهترین ناظران بر واحد‌ها صنفی دانست و گفت: همچنین مجموعه هماهنگی برای برطرف کردن مشکلات در استان وجود دارد و دلسوزانه پای کار هستند.

انتهای پیام /ب

صنوف مزاحم شهری باید به شهرک قاضی خرم آباد منتقل شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار