کشف ۵۱۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اصفهان و زاهدان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۱۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "سیستان و بلوچستان" خبر داد.

کشف ۵۱۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اصفهان و زاهدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سردار "مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای سنگین به وسیله یک دستگاه کامیون است که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و اقدامات خاص ماموران مشخص شد، این خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی استان "سیستان و بلوچستان" در حال تردد است که بلافاصله موضوع به پلیس آن استان اعلام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "سیستان و بلوچستان" در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه کامیون این سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف کردند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۱۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و خودرو و محموله را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن تشکر از همکاری به موقع و سنجیده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "سیستان و بلوچستان" با پلیس مبارزه با مواد مخدر "اصفهان" در این عملیات، از دستگیری ۲ سوداگر مرگ نیز خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخوردی قاطعانه و قانونی دارد و پلیس هرگز اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

کشف مواد مخدر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.