دستگیری ۹ سارق منزل، خودرو و موتورسیکلت در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری ۹ سارق منزل، اماکن، داخل خودرو وموتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن، داخل خودرو وموتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران این فرماندهی موفق به شناسایی سارقین شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۹ نفر متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرافزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۱۳ فقره سرقت منزل، اماکن، داخل خودرو وموتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، کلیه اموال سرقتی کشف وتحویل مالباختگان شد ومتهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان با پلیس همکاری کرده از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/آ

سارقان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار