صدور ۳ مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری در اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طی این ماه ۳ مورد مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: طی این ماه ۳ مورد مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری صادر شده است که حجم سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان می‌باشد و در صورت اتمام برای ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین گفت: طی هفته گذشته یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای ۲ پروژه مجتمع گردشگری در استان اردبیل پرداخت شده است.

محمودی با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری پرداخت شده است، افزود: اشتغالزایی این دو پرو‌ژه ۳۵ نفر می‌باشد که این تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین مشکلات دو پروژه دیگر با بانک عامل حل شده است که مبلغ تسهیلات آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۳۰ نفر می‌باشد.

محمودی بیان کرد: در این خصوص ۲ موافقت اصولی اولیه برای ۲ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۸ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲۱۵ نفر صادر شده است.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات به پروژه های گردشگری اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.