به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی ماه؛

تقدیر از خانواده های شهدای بهزیستی دشت آزادگان

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه و روز بصیرت از خانواده شهدای بهزیستی دشت آزادگان تقدیر شد.

تقدیر از خانواده های شهدای بهزیستی دشت آزادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه و روز بصیرت با حضور غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان از خانواده شهدا بهزیستی دشت آزادگان تقدیر شد.

عبدالمحمد سعیدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان در این مراسم حماسه ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و از فتنه گران و از سران آن ها ابراز انزجار کرد و بر پاسداری از آرمان های انقلاب تاکید نمود.

غلامعباس هزاریان، فرماندار شهرستان در ادامه این مراسم گفت: پرچم حق و بصیرت در دست کسانی است همچون عاشوراییان که با بصیرت و آگاهی به شرایط، در مقابل دشمن ایستادند و به تبعیت از ولایت فقیه برای حفظ آرمان های انقلاب به میدان آمدند و نقشه های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.

وی افزود: مردم ما مردم با بصیرتی هستند و اگر توجه کرده باشید هر جایی که مردم ورود کردند استکبار نیز نمی تواند در برابر آن ها مقاومت کند.

هزاریان گرامیداشت ۹ دی را به عنوان بخشی از تاریخ پر از حماسه انقلاب اسلامی عنوان کرد و تبیین زوایا و ابعاد مختلف این رویداد مهم به خصوص برای نسل جوان را یکی از مسئولیت های تمامی اقشار دانست.

در پایان برنامه به خانواده های شهید پرسنل بهزیستی هدایایی اهداء و از پرسنل فعال و خدوم قشر توانخواه سازمان بهزیستی نیز تشکر و قدردانی شد و حکم انتصاب آقای احمد مرمضی به عنوان مشاور فرماندار در امور معلولان شهرستان به وی اهدا گردید.

انتهای پیام/گ

از خانواده های شهدا تقدیر شد

برچسب ها: شهدا ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.