معاون استاندار سمنان:

در مسائل اجتماعی از موازی‌کاری و پراکنده‌کاری پرهیز شود

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از موازی کاری به شدت پرهیز کرد، گفت: خروجی شیوه‌های ابلاغی در استان برای حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در مسائل و موضوعات اجتماعی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به فعالیت می‌پردازند که نیت‌شان کاهش آلام مردم است اما باید تاکید کنیم که امور باید از مجاری که قانون پیش‌بینی کرده و از طریق نهاد متولی پیش رود تا با تمرکز نیروها موضوعات به نتیجه درست برسد و باید از موازی‌کاری و پراکنده‌کاری به پرهیز شود.

وی اضافه کرد: خروجی و نتیجه تفاهم‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی باید به شکل ملموس، رفع و حل مشکلات مردم باشد نه صرفا عمل به وظیفه دستگاهی و رفع تکلیف بدون نگاه به نتیجه.

معاون استاندار سمنان افزود: باید برای پیشبرد امور از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بهره‌ببریم و نباید فقط به توان اجرایی این سازمان‌ها محدود شد بلکه باید از طرح‌ها، نظرات و دیدگاه‌های‌شان استفاده کنیم.

ناجی اذعان داشت: در اجرای طرح‌ها باید هر دستگاه و نهادی به عنوان حلقه‌ای از زنجیره عملکرد قرار گیرد و در مسیر و فرآیند درست نقش ایفا نماید تا به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد مبارزه با مواد مخدر استان  سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار