پروژه مجتمع خدمات پزشکی، تجاری و فرهنگی حوزه علمیه زیر ذره بین فرماندار هویزه

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه از پروژه مجتمع خدمات پزشکی، تجاری و فرهنگی حوزه علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم موسوی، سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه از پروژه خدمات پزشکی و تجاری حوزه علمیه که شامل ۱۷ واحد تجاری، محل استقرار دستگاه‌های پزشکی از جمله؛ رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی و سالن جلسات است بازدید بعمل آورد.

در این بازدید موسوی از تلاش امام جمعه شهرستان هویزه در زمینه عملیاتی کردن این پروژه بزرگ و مهم فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، پزشکی و تجاری در شهرستان تقدیر کرد و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حمزه نژاد، امام جمعه شهرستان هویزه گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم این پروژه تجاری، پزشکی، فرهنگی هفته آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی اعتبار این پروژه را ۱۰ میلیارد ریال از بنیاد برکت زیر نظر ستاد اجرای فرمان امام (ره) عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه با ظرفیت اشتغال ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان جویای کار و خدمات رسانی بیشتر به مردم این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان هویزه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیر‌های سرپرست فرمانداری این شهرستان و همکاری ادارات مختلف، شورا و شهرداری هویزه و مردم فهیم شهرستان هویزه بویژه اهالی منازل مجاور پروژه، آرزوی توفیقات روز افزون مسئولان و مردم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه خدمات مفید و بهتر ازخداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/گ

حوزه علمیه هویزه چشم انتظار بهره برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.