شناسایی ۱۳۱ واحد مسکونی نیمه تمام قشر کم درآمد در نهبندان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان از شناسایی ۱۳۱ واحد مسکونی نیمه تمام قشر کم درآمد در این شهرستان خبر داد.

کلانتری، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در مسیر رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در جهت کمک به تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام اقشار کم درامد در نیمه نخست امسال تعداد ۱۳۱ متقاضی واجد شرایط در روستا‌های شهرستان نهبندان شناسایی شدند و با حمایت حساب ۱۰۰ امام ره و اختصاص کمک نقدی مورد نیاز به صورت بلاعوض روند تکمیل عملیات ساختمانی این واحد‌ها در دست اقدام است.


وی افزود: از ۶۶۲ واحد شناسایی شده تا کنون ۴۳۰ واحد تایید و برای دریافت کمک وارد فاز اجرایی تکمیل واحد شده اند و تعداد ۳۸۲ واحد تکمیل و قابل سکونت هستند.


کلانتری در خصوص مسکن خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول در این شهرستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۸ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۱۳ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان افزود: تفاهم نامه ۵ جانبه ساخت مسکن خانوار‌های دارای دو عضو معلول از اواخر سال ۹۵ در روستا‌های نهبندان اجرایی شد؛ و مبلغ ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن خانوار‌های دارای دو عضو معلول از سوی بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ب


۱۳۱ واحد مسکونی نیمه تمام قشر کم درآمد در نهبندان شناسایی شد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.