جزئیات نامه بطحایی به رهبر انقلاب درباره تبلیغات موسسات آموزشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نامه خود به رهبر انقلاب درخصوص تبلیغات موسسات آموزشی گفت: ایشان پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند.

جزئیات نامه بطحایی به رهبر انقلاب درباره تبلیغات موسسات آموزشیبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره نامه خود به رهبری درخصوص تبلیغات موسسات آموزشی گفت: چندی پیش نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم مبنی بر اینکه حجم گسترده تبلیغات کتاب‌های کمک درسی موجب تخریب هدف‌های تربیتی و پرورشی ما در مدرسه شده است.

وی افزود: از محضر ایشان خواستم تمهیدی به کار گیرند تا در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی تا آنجا که ممکن است این میزان کاهش پیدا کند و پخش تبلیغات با نظر کارشناسی وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ایشان هم پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند؛ در اولین گام و با همکاری سازمان صداوسیما پخش اینگونه تبلیغات 50 درصد کاهش پیدا کرده که این یک قدم بسیار موثر است و از همکاری صداوسیما تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۲ دی ۱۳۹۷
اگه با کتاب درسی میشه سوالای کنکورو جواب داد پس کلاس چه معنی داره و گرنه کتابو اصلاح کنند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۷
در استان لرستان امتحان فیزیک در تمام پایه ها حتی تیزهوشان به صورت هماهنگ برگزار شده, طراحان در طرح سوالات بر کتاب متمرکز شده بودند اکثر دبیران کتاب تدریس نکرده بودند که این باعث یک شوک خیلی بزرگ بر خانواده ها و دبیران شده است. این هم از دستپخت موسسات آموزشی که دانش آموزان نمیتوانند به سوالات کتاب پاسخ بدهند.
آخرین اخبار