خدمات رسانی به ۲هزار نفر از ساکنان مناطق محروم سپیدان

دو هزار نفر از مردم مناطق محروم سپیدان، از خدمات پزشکی اردوی جهادی کانون کیش اندیش دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس ستاد دانشگاهی اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کانون جهادی کیش اندیش با برگزاری اردوی دو روزه و با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق دوردست سپیدان موفق شد تا خدمات پزشکی مطلوب و قابل توجهی را به مردم محروم این مناطق ارائه دهد.

کوروش عزیزی ادامه داد: در این برنامه ۷۵ جهادگر با تخصص‌های متنوع پزشکی و در قالب چند گروه با استقرار در مرکز سلامت جامعه شماره یک این شهرستان و با برنامه ریزی دقیق و پیش بینی شده، موفق به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به دو هزار نفر از ساکنان این مناطق شدند.

او افزود: این خدمات در قالب اجرای طرح معاینه رایگان، توزیع دارو، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره‌های پزشکی رایگان برای مناطق محروم و اقشار کم در آمد شهرستان سپیدان ارائه شد.

دکتر عزیزی که خود در این اردوی جهادی حضور داشت، اضافه کرد: اعضای جهادگر این اردو شامل دانشجویان رشته‌های داندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، مامایی، پرستاری و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، زنان و زایمان، جراح عمومی، بیماری‌های اطفال، داخلی، بینایی سنجی و پزشکان عمومی بودند که تمامی خدمات رایگان را به این مردم ارائه کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شاره به حضور دو تیم سیار دندانپزشکی در این برنامه جهادی، ادامه داد: همچنین دو گروه دندانپزشکی شامل کلینیک سیار دندانپزشکی، دندانپزشک و دانشجویان این رشته با حضور در روستا‌های کمهر و دلخان این شهرستان، خدمات رایگان سلامت دهان و دندان را به مراجعه کنندگان ارائه کردند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در غرب استان فارس واقع شده و کمتر از یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات به مناطق محروم سپیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار