گزارش/

آسمان‌ باز هم رتبه یک تاخیرها را به دست آورد

شرکت هواپیمایی آسمان با ۲۰ درصد از سهم کل پروازهای داخلی در آبان ماه توانست رتبه اول را در بخش تأخیری به دست آورد.

آسمان‌ باز هم  رتبه یک تاخیرها را به دست آوردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواپیمایی آسمان با ۷۸۱ پرواز، رکورددار تأخیر پرواز‌ها در آبان ماه امسال شد، این شرکت هواپیمایی تنها ۵۷ درصد از پروازهای خود را به موقع انجام داده است. بنابراین شرکت هواپیمایی آسمان صاحب  ۲۰  درصد از  پرواز‌های تأخیری در بین تمامی شرکت های هواپیمایی است.

 شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۶۵۳ پرواز در رتبه دوم تاخیر های پرواز‌ی آبان ماه قرار گرفت به طوری که از این تعداد پرواز، ۶۹ درصد به موقع و ۳۱ درصد با تأخیر بوده است، این شرکت هوایی در مقایسه با نسبت کل پروازها ۱۲ درصد تأخیری داشته است.

 شرکت هواپیمایی ماهان با ۶۴۹ پرواز، ۷۵ درصد از پرواز‌های خود را به موقع انجام داده و تنها ۲۵ درصد از پرواز‌ها تأخیر داشته است، این شرکت در مقایسه با نسبت کل پروازها، ۱۰ درصد تأخیر داشته است.

بر اساس این گزارش شرکت هواپیمایی سپهران با داشتن ۵۴ درصد تأخیر در پروازهای خود بالاترین میزان تأخیرهای پروازی را در ماه دوم پاییز به دست آورده این در حالیست که این شرکت تنها ۱۲۵ پرواز در آبان ماه داشته است، شرکت آتا با ۵۱ درصد تأخیرات پروازی رتبه دوم شرکت‌های هواپیمایی را به خود اختصاص داده و این شرکت ۳۵۵ پرواز داشته است.

 شرکت هواپیمایی تابان در آبان ماه ۶۹ پرواز انجام داده و ۴۶ درصد از این پروازها با تأخیر بوده است.


بیشتر بخوانیم: پروازهای دبی به دو شرکت هواپیمایی محدود نمی‌شود


شرکت هواپیمایی معراج و ساها تنها یک درصد از پروازهای داخلی خود را در آبان ماه امسال با تأخیر انجام داده است که در مقایسه با سایر شرکت‌های هواپیمایی جزء کم تأخیرترین شرکت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود.

قشم ایر و آتا ایر به ترتیب با ۳۵۱ و ۳۵۵ پرواز ۵ درصد و ۱۱ درصد از پروازهای خود را در مقایسه با نسبت کل، با تأخیر انجام داده اند و تنها ۸ درصد و ۵ درصد از پروازهایشان به موقع بوده است.

گفتنی است؛ در آبان ماه امسال ۴ هزار و ۹۱۴ پرواز داخلی انجام شده که نسبت به مهر ماه ۲.۸ درصد رشد داشته است و بیشترین دلیل تاخیر پرواز‌ها به دلیل مشکل فنی و یا بد بودن شرایط جوی هوا بوده است.

انتهای پیام/

ساها و معراج یک درصد تأخیر در پروازهای داخلی داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار