انتصاب امام جدید شهر فرادنبه

امام جدید شهر فرادنبه در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‎اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی، حجت الاسلام علی مالکی را به عنوان امام جمعه جدید شهر فرادنبه در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جدید فرادنبه آمده است:

«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام صفرعلی علیخانی امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‎ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهر فرادنبه منصوب می‎شوید.
ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید.
امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

زمان معارفه امام جمعه جدید فرادنبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است: حجت الاسلام صفرعلی علیخانی امام جمعه سابق فرادنبه، از ۳۰ آذرماه امسال به عنوان امام جمعه شهر گهرو از توابع چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ۵۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

امام جمعه جدید فرادنبه منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار