عیسی زاده: قصد فروش ایمانی را نداریم/ هفته گذشته برای جذب منشا به پرسپولیس نامه زدیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اکبر ایمانی یکی از بازیکنان خوب ما است و قصد فروش او را نداریم.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت از روز جمعه شروع شده، این تمرینات به دلیل حضور نداشتن پائولو سرجیو (سرمربی صنعت نفت) به صورت سبک دنبال می‌شود و پس از حضور او تمرینات را به صورت فشرده دنبال خواهیم کرد.

او در ادامه افزود: پائولو سرجیو به دلیل سال نو میلادی در تعطیلات به سر می‌برد و قرار است ۲ روز دیگر به آبادان بیاید تا تمرینات زیر نظر او انجام شود، باتوجه به امکانات و شرایطی که داشتیم از عملکرد سرجیو در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رضایت کامل دارم و به نظرم او توانسته تیم خوبی را داشته باشد.

برای جذب منشا، علی محمدی و سرلک به باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان نامه زده ایم

عیسی زاده در خصوص لیست ورودی تیم صنعت نفت در نیم فصل دوم گفت: گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس جز گزینه‌های سرجیو برای نیم فصل دوم است و برای جذب او هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم، اما تا به امروز جوابی از سوی این باشگاه برای ما نیامده است، همچنین جلال علی محمدی و میلاد سرلک هم در لیست سرجیو بودند و برای جذب این بازیکنان هم به باشگاه سپاهان نامه زدیم، اما این باشگاه هم هنوز به ما جواب نداده است.

در برخی خبر‌ها آمده بود که ما برای منشا حتی مبلغی را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده ایم، اما این طور نبوده و ما فقط برای جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و منتظریم تا آن‌ها جواب ما بدهند آن وقت بحث مالی مطرح خواهد شد.

به ایمانی نیاز داریم و قصد فروش او را نداریم

مدیرعامل صنعت نفت آبادان درباره وضعیت ماندن یا رفتن اکبر ایمانی هافبک این تیم تصریح کرد: اکبر ایمانی یکی از بازیکنان خوب تیم صنعت نفت است و قصد فروش او را نداریم.

وی درباره‌ی درگیری لفظی با ایمانی و درخواست دریافت ۲ میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه اش بیان کرد: همان طور که گفتم ما قصد نداریم این بازیکن را از دست دهیم و دنبال کاسبی هم نیستیم که برای او ۲ میلیارد تومان پول بخواهیم. هیچ درگیری لفظی و مشاجره‌ای بین ما به وجود نیامده و تمامی این خبر‌ها کذب هستند.

عشوری و موئد عجمان در لیست سرجیو نیستند

عیسی زاده درباره علاقه سرجیو به جذب موئد عجمان مدافع سوری و سینا عشوری بازیکن سابق تیم تراکتورسازی اظهار کرد: در لیست سرجیو هیچ بازیکنی که در خط دفاع بازی کند نیست و ما قصد نداریم در نیم فصل بازیکنی در این پست جذب کنیم، سینا عشوری هم یکی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان است، اما در لیست ورودی تیم ما نیست.

او درباره آخرین وضعیت کرار جاسم هافبک عراقی صنعت نفت بیان کرد: کرار بازیکنی است که به قراردادش پایبند است و در تیم صنعت نفت خواهد ماند و تمامی خبر‌هایی که از او منتشر می‌شود که با تیم‌های عراقی مذاکره کرده تکذیب می‌شود.

عیسی زاده در پایان تصریح کرد: تنها حمایت کننده مالی ما منطقه آزاد اروند است و منتظر هستیم و قرار شده در روز‌های آینده مبالغی به ما بدهند و آن وقت بتوانیم درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید:

رضایت نامه ۲ میلیاردی بازیکن لیگ برتری تکذیب شد

تمرينات صنعت نفت از فردا آغاز می شود

کرار با تیم فوتبال النجف عراق به توافق رسید+ عکس


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار