حق‌دوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وزیر بهداشت برای استعفا مصمم است

معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت بر استعفای خود مصمم است و مشاوره افراد هیچ تاثیری در تغییر این تصمیم ندارد.

مصمم بودن وزیر بهداشت بر تصمیم استعفای خود/شاید با رفتن من منابع لازم به طرح تحول اختصاص پیدا کندعلی اکبر حق‌دوست  معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از استعفای وزیر بهداشت، افراد زیادی از درون و بیرون وزارتخانه صحبت‌هایی با وی داشته‌اند اما مسئله مهم این است که دکتر هاشمی در تصمیم خود مصمم هستند.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت معتقد است که اگر در وزارتخانه حضور داشته باشد طرح تحول نظام سلامت دچار آسیب جدی می‌شود و تمام صحبتش این است که شاید فرد دیگر در پیشبرد این طرح شایسته باشد و بتواند موانع را برطرف کند.

حق دوست تأکید کرد: طرح تحول نظام سلامت با اهداف خاصی در کشور آغاز  به کار کرده است اما برای اجرای کامل طرح  اختصاص بودجه لازم، مهم است، طرح تحول از شروع اجرا دچار تغییرات زیادی از نظر محتوا و هزینه‌ها بوده و تلاش زیادی شده است تا با مدیریت قوی، هزینه‌های طرح تحول طی یک سال گذشته روند کاهنده‌ای داشته باشد.

شرط کاهش هزینه‌های طرح تحول نظام سلامت

وی اضافه کرد: کاهش هزینه‌های اجرای طرح تحول نظام  سلامت به  شرط تغییر نکردن کیفیت و کمیت است اما امروزه این طرح دچار چالش‌های مختلف به خصوص در زمینه منابع مالی شده است.

حق‌دوست گفت: وزیر بهداشت معتقد است، اگر فرد دیگری در این منصب قرار بگیرد منابع لازم برای طرح تحول در حوزه سلامت اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۷
بیاد جواب بده چرا تو سکته جزو رکورد دارای دنیاییم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ع م
۰۹:۵۶ ۱۲ دی ۱۳۹۷
وزیر بهداشت باید در مقابل بدی عملکردش به ملت ایران پاسخگو باشد استعفای وی به بهانه های واهی فرا از پاسخگویی است