نشاط اجتماعی توام با مسایل مذهبی و دینی باشد

فرماندار شهرستان گناوه با بیان اینکه باید شور و نشاط اجتماعی را در بین مردم رواج دهیم گفت: نشاط اجتماعی توام با مسائل مذهبی و دینی باشد.

شادی باعث بی بندباری نمی شودسید علی پاکنژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: مردم باید نسبت به کم تحرکی و افسردگی که در بین جامعه امروز رایج شده است آگاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید شور و نشاط اجتماعی را در بین مردم رواج دهیم تصریح کرد: چرا ما باید با شور و نشاط اجتماعی در محافل عمومی مخالف باشیم؟ چرا وقتی حرف از نشاط اجتماعی به میان می‌آید همه فکر‌ها به سمت بی بندباری ‌می‌رود؟

فرماندار گناوه گفت: قشر مذهبی می‌تواند در این مورد اثر گذار باشند و افراد را وادار به شرکت در مراسمات مذهبی و نشاط اجتماعی کنند.

پاکنژاد یادآور شد: نگاه ما براین است که نشاط اجتماعی توام با مسائل مذهبی و دینی باشد, کسانی که دغدغه مسائل دینی دارند باید به فکر این باشند که مردم نیاز به نشاط و شادی دارند و همیشه نشاط و شادی باعث بی بندباری نمی‌شود.

وی در خصوص برگزاری کنسرت‌ها نیز افزود: مردم برای گذراندن لحظات نشاط خود به این گونه مراسمات می‌روند ما فقط باید بر این گونه مراسمات نظارت داشته باشیم تا شئونات اسلامی رعایت شود و مردم لحظات و ساعات خوشی داشته باشند.

فرماندار گناوه بیان کرد: اداره ارشاد باید بر این گونه مراسمات نظارت داشته باشد و از این مراسمات تصویر برداری کند تا خدای ناکرده اگر کسی مغرضانه خواست مراسمات شادی آور اجتماعی را زیر سوال ببرد بتوانیم به صورت قاطعانه قضاوت کنیم.

وی تاکید کرد: در ایام سوگواری همه ما باید رعایت ایام شهادت و وفات را داشته باشیم، چون این ایام جزء برنامه‌های تخفیف ناپذیر زندگی ما است و باید از این ایام درس بگیریم.

انتهای پیام/م

علت افسردگی و گوشه گیری مردم جامعه ما شناسایی شود

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.