برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

طی مراسمی از زحمات انور خسروی به عنوان مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) در طول دوران تصدی گری تقدیر بعمل آمد، و طاهر آریا به عنوان مدیر داخلی بیمارستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  مراسمی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، رئیس بیمارستان، رئیس مرکز بهداشت، مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان، مسئولین و همکاران بخش‌ها و واحد‌های بیمارستان و مرکز بهداشت مهاباد از خدمات انور خسروی به عنوان مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تقدیر به عمل آمد.

 مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تغییر و تحول مدیریتی در همه دستگاه‌های دولتی، سیستم‌ها و کشور‌ها وجود دارد تغییرات و جابه جایی گا‌ها برای ارتقاء و بهبود وضعیت و یا به دلایلی همچون خستگی ممکن است انجام بپذیرد.

وی افزود:همکار بیمارستان انور خسروی به عنوان مدیر داخلی بیمارستان، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان و مسئول امور عمومی شبکه در این مدت به عنوان همکار نمونه با مدیر شبکه همکاری داشته و امورات و فعالیت‌ها با تمام توان انجام داده با توجه به اینکه به عنوان دانشجوی پزشکی در حال تحصیل می‌باشند و تحصیلاتشان در مراحل پایانی و نیازمند به کار بیشتر دارد درخواست کرد که میزان فعالیت شان در بیمارستان کمتر شود و با مشورت گرفتن از برخی دوستان به این نتیجه رسیدیم که فعالیتشان را در بیمارستان تقلیل داده رشته‌ای که این همکار در آن فعالیت دارند تخصصی می‌باشد و مطمئنا در زمان فراغت از تحصیل از وجودشان بهره می‌بریم. از زحمات این عزیز نهایت سپاس و تشکر را در طول تصدی گری مدیر داخلی بیمارستان داریم.

وی بیان داشت: قبول مسئولیت در شرایط فعلی دستگاه‌های اجرایی با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بسی سخت است و نوعی ایثار می‌باشد و از همکار گرامی طاهر آریا به خاطر حس تعهد و مسئولیت پذیری، تجارب، صداقت و وجدان کاری در دوران تصدی گری مسئول فوریت‌های پزشکی، مسئول قرار داد‌ها و مسئول امور حقوقی و قبول مسئولیت مدیر داخلی بیمارستان در زمان فعلی تشکر و قدردانی می‌کنم.

مرزنگ اظهار داشت: یک سیستم درمانی در مقایسه با وضع قبل باید در سه آیتم متحول شده باشد دسترسی مردم به خدمات، کاهش پرداختی از جیب مردم و رضایت مندی مردم می‌باشد که بعد از اجرای طرح تحول در زمینه دسترسی به خدمات و کاهش پرداختی از جیب مردم خوب عمل کرده رضایت مردم هیچ وقت به یک سطح خیلی بالا نمی‌رسد و این حق مردم است.

وی ادامه داد: رضایتمندی رفتاری مردم موردی است که وزارت بهداشت بر آن تاکید دارد و در جلسه‌ای که با رئیس اعتبار بخشی وزارت بهداشت داشتیم از این به بعد وزارت متبوع بر رفتار پرسنل حوزه درمان با بیماران متمرکز می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تبریک مناسبت روز پرستار به همکاران پرستاری گفت: ما کاستی‌های زیادی داریم وقتی پرداختی‌های همکاران حوزه درمان به مدت زیاد انجام نگرفته و اضافه کاری و سایر مزایای همکاران پرداخت نشده طبعا کاهش انگیزه به وجود می‌آید و ممکن است بیشتر شود و به طبع آن ناچارا دستگاه ناظر موظف است که برخورد نماید واین توجیه و استدلال مناسبی برای رفتار نامناسب پرسنل درمانی با بیمار و یا طبابت را خوب انجام ندادن نمی‌باشد.

در پایان متن ابلاغ طاهر آریا به عنوان مدیر داخلی بیمارستان قرائت شد و ازتلاش‌های انور خسروی به عنوان مدیر داخلی بیمارستان با اهدای لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید تقدیر شد.

انتهای پیام / س. خ

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.