انتقاد ترامپ از ژنرال آمریکایی: اوباما او را مثل یک سگ اخراج کرد

دونالد ترامپ به لفاظی علیه «استنلی مک کریستال»، ژنرال بازنشسته آمریکا پرداخت و گفت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق این کشور او را مثل یک سگ اخراج کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) به لفاظی علیه «استنلی مک کریستال»، ژنرال بازنشسته آمریکایی پرداخت و گفت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور او را مثل یک سگ اخراج کرد.

پس از آنکه ژنرال مک کریستال چند روز پیش در مصاحبه با شبکه «ای بی سی» اعلام کرد که دونالد ترامپ یک انسان دروغگو و بدسیرت است، رئیس جمهور آمریکا هم در روز سال نوی میلادی در حساب توییتر خود نوشت: «ژنرال مک کریستال مثل یک سگ بوسیله اوباما اخراج شد. آخرین مأموریت او یک شکست کامل بود. او برای دهان بزرگش شناخته می شود. عشق هیلاری!»

مک کریستال دو روز پیش در مصاحبه ای ضمن دروغگو خواندن دونالد ترامپ اعلام کرده بود که اگر از او بخواهند هرگز حاضر نیست در دولت دونالد ترامپ کار کند. وی در این خصوص گفته بود: «برای من مهم است برای افرادی کار کنم که می دانم صادق هستند. افرادی که تا آنجا که بتوانند حقیقت را می گویند.»

این ژنرال بازنشسته در گذشته هم به انتقاد از دونالد ترامپ و سیاست های او پرداخته بود. وی از تصمیم ترامپ برای اعزام سربازان آمریکایی به مرز جنوبی کشور و همچنین لفاظی های او علیه فرماندهان ارتش سابق آمریکا به شدت انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار