«ایرونیجات» اولین و بزرگترین مسابقه شبکه ایران کالا

شبکه ایران کالا در حال تولید مسابقه‌ای با نام «ایرونیجات» است که با اجرای یک بازیگر به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازد.

«ایرونیجات» اولین و بزرگترین مسابقه شبکه ایران کالابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «ایرونیجات» به كارگردانى رضا مهرانفر و تهيه كنندگى سیدحسين هاديان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ٥٠ قسمتى توليد می شود.

افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده ای را نیز دریافت می کنند كه باعث غافلگيرى آنها خواهد شد.

«ایرونیجات» شامل بخش ها و مراحل مختلف و مهيجى خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بينندگان نيز از اين جوايز سهمى دارند و می توانند با شركت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشاركت مستقيم داشته باشند.

از اهداف «ایرونیجات» می توان به معرفی كامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می افتد.

این مسابقه این روزها در مرحله پيش توليد قرار دارد و بناست یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نام وی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقه مجری دیگری نیز خواهد داشت که به زودی انتخاب می شود.

«ایرونیجات» که دکور بزرگ و ویژه ای برای آن طراحی شده، با پایان این بخش، به زودی وارد مرحله تصویربرداری می شود تا در زمستان به عنوان اولین و بزرگترین مسابقه ايران كالا از این شبکه روی آنتن برود.

رضا مهرانفر پیش از این کارگردانی فصل اول و دوم مسابقه «کودک شو» را برعهده داشته و سیدحسین هادیان فر نیز پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه های سینمایی و تلویزیونی چون «خندوانه»، «دورهمی»، «نهنگ عنبر» 1 و 2 و همچنین آخرین ساخته سعید روستایی با نام «متری شش و نیم» حضور داشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار