كاهش تلفات جاده ای دراستان ایلام

فرمانده پليس راه استان ایلام گفت:باید با تعامل و همكاری بيشتر و همچنين ارتقاء فرهنگ رانندگی به نقطه ای برسيم كه در آن شاهد تلفات جاده ای در استان نباشيم.

كاهش تلفات جاده اي امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در ایلامبه گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهندس كاظمی و سرهنگ همتی زاده در نشستی كه با هم بر تعامل بيش از پيش راه وشهرسازی و پليس راه استان در جهت كاهش تصادفات رانندگی تأكيد كردند.

فرمانده پليس راه استان با اشاره به كاهش تلفات جاده ای امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل اقدامات راه وشهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و پليس راه استان در اين مدت و تعامل و همكاری بين اين سه دستگاه را از عوامل كاهش سوانح جاده ای عنوان كرد.

همتی زاده افزود: باید با تعامل و همكاری بيشتر و همچنين ارتقاء فرهنگ رانندگی به نقطه ای برسيم كه در آن شاهد تلفات جاده ای در استان نباشيم.

 كاظمی مدیر کل راه وشهرسازی استان  با اشاره به اينكه درچهار ماه گذشته نزديك به هفتاد پروژه از طرف اين اداره كل به مناقصه گذاشته شده و اجرايی گرديده اند گفت: درصد بالای اين پروژه ها مربوط به احداث و بهسازی جاده های اصلی و فرعی و روستايی مختلف استان بوده كه در راستای افزايش ايمنی و روان سازی ترافيك صورت گرفته اند.

وی كاهش سوانح جاده ای با توجه به افزايش تردد در سطح جاده های استان را حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه حمل و نقل استان به خصوص راه وشهرسازی و راهداری و حل ونقل جاده ای و پليس راه استان دانست و بر افزايش همكاری اين دستگاه ها با همديگر در جهت به صفر رساندن حوادث جاده ای تاكيد كرد.

 

انتهای پیام/با

 

تأكيد بر تعامل و همكاری بين راه و شهرسازی و پليس راه استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.