معاون اقتصادی استاندار قزوین؛

ضرورت توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای در قزوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: جهاد کشاورزی برای افزایش میزان صادرات استان توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای را به صورت جدی پیگیری کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ستاد مجتمع‌های گلخانه‌ای استان گفت: کشور‌های خارجی برای پیش خرید محصولات کشاورزی استان تمایل زیادی دارند و سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش میزان صادرات استان باید توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای را به صورت جدی پیگیری کند.

حبیبی افزود: جهت گیری دولت برای پرداخت تسهیلات به سمت توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای است و علیرغم محدودیت ها، تسهیلات با سود ۸ درصد را در این حوزه پرداخت می‌کند که در مقایسه با تسهیلات بخش صنعت با شرایط بهتری پرداخت می‌شود.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های خدمات رسان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان باید بدون منت به افراد و سرامیه گذاران خدمت ارائه کنند در حالی که برخی از آن‌ها در مسیر افرادی که قصد سرمایه گذاری برای راه اندازی گلخانه دارند مانع تراشی می‌کنند.

حبیبی افزود: چرا باید برخی مدیران در مسیر سرمایه گذار مانع ایجاد کنند؟ اسامی این افراد و مدیران را در جلسه شورای اداری اعلام خواهم کرد و موضوع را از طریق دفتر بازرسی استانداری نیز پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ستاد مجتمع‌های گلخانه‌ای استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.