ارومیه میزبان هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان خواهد بود

سرپرست فدراسیون والیبال گفت:ارومیه میزبان هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان خواهد بود.

ارومیه میزبان هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان خواهد بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست فدراسیون والیبال کشور امروز در دیدار با استاندار آذربایجان غربیگفت: باتوجه به اینکه طبق تصمیم فدراسیون جهانی والیبال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان جایگزین لیگ جهانی والیبال شده و سال آینده نیز این مسابقات با حضور ۱۶ تیم قدر جهان در کشور‌های مختلف برگزار خواهد شد که ایران نیز با توجه به زیرساخت‌های خوبش با نظر مثبت این فدراسیون جهانی میزبان تعدادی از بازی‌های این رقابت‌ها جهانی خواهد بود.
 
افشین داوری در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقات جهانی سال آینده از ۱۰ خرداد تا ۹ تیر در طول ۶ هفته در کشور‌های مختلف برگزار خواهد شد گفت: طبق تصمیم فدراسیون جهانی والیبال هفته اول این مسابقات در چین. هفته دوم در ژاپن. هفته سوم و چهارم در ارومیه و اردبیل. هفته پنجم در بلغارستان و هفته ششم در آمریکا برگزار خواهد شد که میزبانی ایران در این دوره از مسابقات بهترین فرصت تاریخی برای والیبال کشور است.
 
شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با توجه به زیرساخت‌های خوب ورزشی شهر ارومیه گفت: شهر ارومیه در سال‌های اخیر نیز میزبان چند رویداد بین المللی از جمله رقابت‌های کاپ آسیا در رشته والیبال بوده و این بار هم این رویداد مهم ورزشی بهترین فرصت برای شناخت شهر تاریخی ارومیه مخصوصا ورزش اول شهرش یعنی والیبال خواهد بود.
 
در پایان این دیدار ضمن امضای تفاهم نامه‌ای در ۱۷ بند فی مابین استانداری آذربایجان غربی و فدراسیون والیبال کشورمان جهت برگزاری مناسب این رویداد ورزشی، آقایان محمدمهدی شهریاری. محمد حضرت پور و عبدالله چمن گلی به ترتیب بعنوان رئیس. نایب رئیس و دبیر ستاد اجرایی برگزاری مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال جهان در ارومیه انتخاب شدند.

اضافه میکنم در این مسابقات تیم‌های چین. ایران. آلمان. ایتالیا. ژاپن. آرژانتین. برزیل. کانادا. لهستان. روسیه. فرانسه. پرتغال. اسپانیا. بلغارستان. صربستان و آمریکا حضور خواهند داشت که رقابت تیم‌های ایران. کانادا. روسیه و لهستان بعنوان گروه مرگ این مسابقات در ارومیه از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 

ارومیه میربان لیگ جهانی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.