آغاز اعمال محدودیت زمستانه پلیس راه برای رانندگان کامیون

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت دو روزه ورود انواع کامیون‌ها به جاده هراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  نقش مردم و تعامل بین دستگاه‌های متولی در اجرای طرح انضباطی و ترافیکی زمستانی را مهم‌ترین عامل کاهش مشکلات دانست و گفت:: باید بپذیریم که تردد امن و بدون مشکلات فقط به همراهی و تعامل با یکدیگر و صد البته رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وابسته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران، استان گردشگر پذیر است و در طول روز‌های های سال بویژه آخر هر هفته شاهد حضور پر حجم خودر‌ها ها در جاده‌های درون و برون شهری استان هستیم، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ دی ماه از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۵ دی ماه از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی از مسافران خواست پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را چک کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار