رونمایی از اپلیکیشن خبری بسیج رسانه لرستان

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از رونمایی از اپلیکیشن خبری بسیج رسانه همزمان با اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا مریدی‌اصل، مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از رونمایی از اپلیکیشن خبری بسیج رسانه همزمان با اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان خبر داد.

رضا مریدی‌اصل،  گفت: در این اپلیکیشن خبرنگاران پس از تایید سردبیر و دریافت کد کاربری می‌توانند اخبار رسانه متبوع را به صورت برخط منتشر کنند.

وی با اشاره به اینکه به اخباری که دارای بیشترین بازدید باشند در برهه‌های زمانی هدایایی اهدا خواهد شد، ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند اخبار خود را در قالب‌های مختلف خبری در این اپلیکیشن منتشر کنند.

مریدی‌اصل با ذکر این مطلب که هیچ محدودیتی برای آمار ورود اعضا به اپلیکیشن خبری بسیج رسانه لرستان وجود ندارد، ادامه داد: بخشی از این اپلیکیشن برای تبلیغات خبرنگاران در نظر گرفته شده که می‌تواند به لحاظ اقتصادی به خبرنگاران کمک کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان دسترسی سریع و آنلاین کاربران به اخبار را از دیگر مزایای این اپلیکیشن برشمرد و گفت: اپلیکیشن خبری بسیج رسانه لرستان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی می‌شود.

 

انتهای پیام/ب

اپلیکیشن خبری بسیج رسانه لرستان رونمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار