برگزاری بیش از ۹۸۲ هزار نفر ساعت آموزش دربنگاه‌های اقتصادی هرمزگان

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در ۹ ماه امسال ۹۸۲ هزارو ۱۳۷ نفر ساعت آموزش متناسب با نیاز‌های روز از سوی این سازمان برگزارشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حسین انصاریان رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در ۹ ماه امسال در راستای افزایش آگاهی و ارتقاء دانش و مهارت در بنگاه‌های اقتصادی استان  ۹۸۲ هزارو ۱۳۷ نفر ساعت آموزش متناسب با نیاز‌های روز از سوی این سازمان برگزارشده است.

وی افزود:در این مدت تعداد هزار نفر آموزش برای بهره مندی واحد‌های صنعتی، معدنی، اصناف و بازرگانان در قالب دوره آموزشی با عناوین مختلف نظیر کارگاه آموزشی بهداشت ایمنی و محیط زیست انرژی، اصول سازمانی برمبنای نگرش s۵، روش‌های بهبود بهره وری صنعتی، اصول سرپرستی، مدیریت استرس، لیف دیزاینر برگزارشده است.

 رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان  با اشاره به اینکه لازمه استمرار در کسب و کارو تولید موفق، بهره مندی ازروش‌های علمی و اصولی در فعالیت مربوطه است، گفت:برگزاری ۴۱ مورد دوره آموزشی با همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی با کیفیت مطلوب تا کنون اجرا شده است.

انتهای پیام/ف

برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز روز در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.