سناتور جمهوری‌خواه: تسلیم شدن ترامپ در برابر دموکرات‌ها، پایان ریاست جمهوری اوست

لیندسی گراهام به ترامپ هشدار داد که کوتاه آمدن مقابل دموکرات‌ها و تسلیم شدن در برابر درخواستش برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی به معنای پایان ریاست جمهوری اوست.

سناتور جمهوری‌خواه: تسلیم شدن ترامپ در برابر بودجه دیوار مرزی، پایان ریاست جمهوری اوستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی، به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص تسلیم شدن در برابر درخواستش برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی هشدار داد.

این سناتور جمهوری خواه به ترامپ هشدار داد که کوتاه آمدن مقابل دموکرات ها و تسلیم شدن در برابر درخواستش برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی به معنای «پایان ریاست جمهوری اوست».

گراهام در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز آمریکا گفت: او [ترامپ] قصد ندارد لایحه ای را امضا کند که پولی برای ساخت دیوار در آن نیست. دقیقا می توانم بگویم پایان آن چگونه است. رئیس جمهور قصد دارد دموکرات ها را برای صلح و سازش به چالش بکشاند و اگر آنها همچنان با تامین بودجه ساخت دیوار مرزی مخالف باشند، این بودجه از [جیب] مردم آمریکا پرداخت می شود.

وی در ادامه گفت: اگر رئیس جمهور [برای تامین بودجه دیوار مرزی] تسلیم شود پایان ریاست جمهوری او در سال 2019 رقم می خورد. ترامپ به مردم آمریکا قول داده است او می خواهد امنیت مرزهای ما را تامین کند.

گراهام همچنین ابراز امیدواری کرد میت رامنی، نماینده منتخب جمهوری خواه ایالت یوتا و دیگر قانون گذاران به موضوع دیوار مرزی به عنوان یک «مبارزه با ارزش» نگاه کنند. این در حالی است که رامنی به عنوان یک نماینده جمهوری خواه روز گذشته با انتشار مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست به انتقاد از ترامپ پرداخت.

رامنی همچنین در مصاحبه با سی ان ان  گفت: تصدیق می کنم که رئیس جمهور [در انتخابات] موفق بوده و من نبودم. او کاری انجام داد که من نتوانستم.

وی در پایان اظهاراتش نسبت به شرکت در رقابت های انتخاباتی سال 2020 تمایلی نشان نداد.

ترامپ نیز در واکنش به مقاله رامنی از او خواست در تیم جمهوری خواهان بماند و از دستورالعمل آنها پیروی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار