سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: راه ارتباطی ۱۲۰ روستای هشترود بر اثر بارش شدید برف مسدود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرمانی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود از بارش سنگین برف در شهرستان هشترود خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۱۲۰ روستای شهرستان هشترود در اثر بارش برف همراه با کولاک مسدود شده است.

فرمانی از عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود خبر داد.

وی در ادامه افزود: راهداران شهرستان هشترود از شروع بارش برف سریعاً در محور‌ها از قبل تعیین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک‌پاشی راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان نمودند.

وی گفت: با تلاش راهداران راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

فرمانی با اعلام این خبر گفت: تمام اکیپ‌های راهداری شهرستان هم اکنون در راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود مشغول انجام عملیات مسیرگشائی هستند.

فرمانی افزود: رانندگان برای تردد در محور‌های مواصلاتی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

 

انتهای پیام/ش

مسدود شدن  ۱۲۰ روستای هشترود بر اثر بارش شدید برف

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار