کشف ۲۸ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر سوادکوه و ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهر‌های سوادکوه و ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در جاده فیروزکوه، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم که قصد حمل مواد مخدر از این محور، با یک دستگاه خودروی سواری را داشت را داشت، شناسایی شد.

سرهنگ ثقفی گفت:با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از کشف ۹ کیلو گرم موادمخدر در اجرای طرح برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان ساری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در این طرح دو عامل افیونی را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این دو سوداگر مرگ در مجموع ۷ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

کشف مواد مخدر در ساری و سوادکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار