تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان خبر داد.

تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستانبه گزارش   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان تشکیل شد.

حسینی افزود: نمایندگان دادستانی، بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور اعضای این کمیته هستند و وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارند.

سیدحسینی ادامه داد: بررسی سلامت اقلام خوراکی، تامین امنیت بازار، ساماندهی رفت و آمد خودرو‌ها برای جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از خرید و فروش اموال دزدی از جمله مواردی است که اعضای این کمیته موظف هستند، انجام دهند.

وی به خرید و فروش دام و پرندگان زنده در برخی از بازار‌های هفتگی اشاره کرد و گفت: دامپزشکی موظف است با استقرار در این بازار‌ها پرندگان و دام‌هایی که خرید و فروش می‌شود را معاینه و از سلامت آن‌ها مطمئن شود.

سید حسینی افزود:بهداشت هم باید تیم‌های بهداشتی خود را در بازار‌های هفتگی مستقر و مسائل مربوط به اغذیه فروش‌های این بازار‌ها را رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود: پلیس آگاهی هم در بازار‌های هفتگی مستقر می‌شود تا در صورت فروش اموال مسروقه و قاچاق، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد:پلیس راهور هم به منظور کنترل ترافیک و اورژانس هم برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر هستند.

بازار‌های هفتگی، محلی برای داد و ستد کالا‌ها و محصولات کشاورزی در شهر‌ها و روستا‌های استان‌های شمالی کشور از جمله استان گلستان است. 

انتهای پیام/ا

نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.