گوشی شیائومی می‌پلی با یک سال اینترنت رایگان در چین معرفی شد

شیائومی در ادامه عرضه محصولات باکیفیت و ارزان قیمت خود، این بار دست به کاری خلاقانه زده و گوشی پایین‌رده خود را با یک سال اینترنت رایگان 4G به فروش می‌رساند.

Xiaomi Mi Play یا یک سال اینترنت رایگان در چین معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Xiaomi یک مدل ارزان قیمت جدید با نام می‌پلی را در چین معرفی کرده که تنها ۱۵۹ دلار قیمت دارد و در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد. این مدل با طراحی مدرن، دارای شکاف دوربین سلفی در صفحه جلو و در پشت دارای سطح صیقلی و براق با رنگ‌بندی ترکیبی است که شباهت زیادی به هواوی نووا ۳ دارد.

گوشی می‌پلی دارای صفحه نمایش ۵.۴۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰× ۲۲۸۰ و نسبت ۱۹:۹ است. دیگر سخت‌افزار‌ها مانند صفحه نمایش با کیفیت نیستند اما این مورد با توجه به قیمت پایین قابل درک است. این مدل از تراشه ۱۲ نانومتری مدیا‌تک به نام Helio P35 استفاده می‌کند، این تراشه دارای پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 (با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است. همچنین حافظه رم ۴ گیگابایت با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت در یک نسخه و حافظه رم ۶ گیگابایت به همراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نسخه‌های دیگر برای این مدل در دسترس است.

گوشی شیائومی می پلی یا یک سال اینترنت رایگان در چین معرفی شد

شیائومی در این مدل از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین جلو دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است. Mi Play با باتری ۳۰۰۰mAh با شارژ استاندارد ۱۰ وات با استفاده از درگاه میکرو USB عرضه شده است. همچنین بلوتوث ۴.۲، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac و پشتیبانی از دو سیم‌کارت 4G از دیگر قابلیت‌های این مدل هستند.

اما جالب‌ترین ویژگی این مدل، دیتا رایگان آن است. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تا یک سال دیتا رایگان 4G با سقف ماهانه ۱۰ گیگابایت را برای Mi Play فعال کند. با این پیشنهاد عالی دیگر دلیلی برای عدم خرید این گوشی ندارید. در کمترین حالت با ۱۵۹ دلار، یک سال اینترنت رایگان خواهید داشت و از می‌پلی - Mi Play می‌توانید به عنوان هات‌اسپات برای دیگر دستگاه‌های خود استفاده کنید. قیمت یک سال اینترنت 4G تا حدودی برابر با قیمت خود گوشی است و با امکانات مناسبی که Mi Play دارد، خریدار در هیچ صورت ضرر نخواهد کرد.

گوشی شیائومی می پلی یا یک سال اینترنت رایگان در چین معرفی شد

البته هنوز اعلام نشده که این مدل در کشور‌هایی به جز چین هم عرضه می‌شود یا خیر اما حتی اگر این اتفاق رخ دهد، نمی‌توان روی بسته اینترنت رایگان آن در مناطق دیگر حساب کرد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید PUBG با نقشه جدید و حال‌و‌هوای زمستان عرضه شد +تصاویر


انتهای پیام/

Xiaomi Mi Play  در چین معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.